Ga naar tekst
Ga naar het hoofdnavigatiemenu
Ga naar de voettekst van deze webpagina
Open Menu
Huidige editie
Archieven
Archief
Archief 1988-2019
Mededelingen
Over
Over TVHO
Beleid
Inzendingen
Redactie
Contact
Zoek
Registreren
Inloggen
Home
/
Opiniërend artikel
Opiniërend artikel
Een kritisch constructief perspectief op Learning Analytics
Tinne De Laet
2023-03-31
Summerschool ter bevordering van de aansluiting tussen voortgezet onderwijs en hoger onderwijs is nodig en gewenst
Rowan Huijgen
21-28
2022-09-04
Anders dan 'Doctor' of 'PhD'
Waarom het Professional Doctorate in Nederland niet het academische professional doctorate in het Verenigd Koninkrijk is
Maarten M. Van Houten
23-35
2021-12-30
Op naar onvolprezen onderzoek in het Hoger Onderwijs
Pieter J. M. Verschuren
95-103
2021-11-10
Praktijkgericht Onderzoek: de voortzetting van een oude discussie
Jac Christis
77-94
2021-10-11
Onvolprezen praktijkgericht onderzoek in het hoger onderwijs
Pieter J. M. Verschuren
61-76
2021-09-21
Praktijkgericht onderzoek als methodologisch probleem
Jac Christis
59-74
2021-06-21
Wij missen de studenten en de studenten missen ons: een pleidooi voor flipped classrooms en tegen online onderwijs?
Michel Ehrenhard, Corrie Huijs, Matthias de Visser
35-40
2020-09-04
Goed (digitaal) begonnen is half gewonnen
Pieterjan Bonne, Veerle Vanoverberghe, Ruben Dobbelaere
29-34
2020-09-04
Maak een inzending
Maak een inzending
Informatie
Voor lezers
Voor auteurs
Voor bibliothecarissen
Best gelezen (30 dagen)
Praktijkgericht onderzoek als methodologisch probleem
25
Learning analytics en de noodzaak van rijke data
22
Praktijkgericht Onderzoek: de voortzetting van een oude discussie
21
Een kritisch constructief perspectief op Learning Analytics
21
Kansenkaart: interactieve website ter bestrijding van onderwijsachterstanden
19