Ga naar tekst Ga naar het hoofdnavigatiemenu Ga naar de voettekst van deze webpagina
  • Huidige editie
  • Archieven
    • Archief
    • Archief 1988-2019
  • Mededelingen
  • Over
    • Over TVHO
    • Beleid
    • Inzendingen
    • Redactie
  • Contact
Zoek
  • Registreren
  • Inloggen
  1. Home /
  2. Opiniërend artikel

Opiniërend artikel

  • Een kritisch constructief perspectief op Learning Analytics

    Tinne De Laet
    2023-03-31
  • Summerschool ter bevordering van de aansluiting tussen voortgezet onderwijs en hoger onderwijs is nodig en gewenst

    Rowan Huijgen
    21-28
    2022-09-04
  • Anders dan 'Doctor' of 'PhD' Waarom het Professional Doctorate in Nederland niet het academische professional doctorate in het Verenigd Koninkrijk is

    Maarten M. Van Houten
    23-35
    2021-12-30
  • Op naar onvolprezen onderzoek in het Hoger Onderwijs

    Pieter J. M. Verschuren
    95-103
    2021-11-10
  • Praktijkgericht Onderzoek: de voortzetting van een oude discussie

    Jac Christis
    77-94
    2021-10-11
  • Onvolprezen praktijkgericht onderzoek in het hoger onderwijs

    Pieter J. M. Verschuren
    61-76
    2021-09-21
  • Praktijkgericht onderzoek als methodologisch probleem

    Jac Christis
    59-74
    2021-06-21
  • Wij missen de studenten en de studenten missen ons: een pleidooi voor flipped classrooms en tegen online onderwijs?

    Michel Ehrenhard, Corrie Huijs, Matthias de Visser
    35-40
    2020-09-04
  • Goed (digitaal) begonnen is half gewonnen

    Pieterjan Bonne, Veerle Vanoverberghe, Ruben Dobbelaere
    29-34
    2020-09-04

Maak een inzending

Maak een inzending

Informatie

  • Voor lezers
  • Voor auteurs
  • Voor bibliothecarissen
Best gelezen (30 dagen)
  • Praktijkgericht onderzoek als methodologisch probleem
    25
  • Learning analytics en de noodzaak van rijke data
    22
  • Praktijkgericht Onderzoek: de voortzetting van een oude discussie
    21
  • Een kritisch constructief perspectief op Learning Analytics
    21
  • Kansenkaart: interactieve website ter bestrijding van onderwijsachterstanden
    19

E-ISSN: 2468-9483 | ISSN: 0168-1095 | Privacyverklaring
Ondersteund door Openjournals | Beleid Responsible Disclosure

Meer informatie over het publicatiesysteem, Platform en Workflow door OJS/PKP.